aren6161 son adet 28aralık arkadaslar bugun doktora gttım 6+1 dedı gununde hersey skntı yok ama daha bebek gorunmez dedı 15gun sonra gel kese olusmus yolk da olusmus bebısı 15gun snra kalp atısı la duyarz dedu vajınal baktı normal mı sızce
Ireem20 Normal canım benimde ilk görünmemişti sonra alttan muayne oldum 7 haftaliktim gördüm bebişimi korkma Allah'a emanet yavrularımız 😊