Yelis çok geçmiş olsun ya şimdiki gripler çok kötü ya geçmek bilmiyor ben iki kere domuz gribi türevlerini geçirdim hamile değilken tabi hastanede yattım ikisinde de hamilelikte allah korusun yaşamam diye dua ediyorum ağır geçiriyorum ne hikmetse hep :( burnum hep tıkalı benim grip olmadım ama hamilelikte burun tıkanıklığı oluyor diye duydum bazen nefes alırken bile zorlanıyorum 18. Haftamdayım daha yolun yarısı gibi... gripten sonra bazı şeylerin üzerinde kalması normal bence uzun süre düzelmeyebiliyor malesef vitaminlerini ihmal etme yemene dikkat et geçer biter inş