Biyolog Merhabalar 6+2 henüz cooook başındayız:)) midem bulantılarım yerini mide hazimsizligina bıraktı. Ne yesem mideme oturuyor ve yedigime yiceme beni pişman ediyor. Bu dönemde mide rahatlatıcı (renni) tarzı ilaç kullanan oldumu?
Mrvee41 İlk 3 ayda kesinlikle hic bir ilac tavsiye edilmiyor . En güzeli sade soda hem iyi geliyo hemde gebelikte cok faydalıymıs . Doktorum seminerde özellikle söylemisti