Zoztrk Kızlar uzun zamandır aklımızda fakat karar veremedim park yatak mı yoksa mobilya mı alsam bebişim için fikirlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum ❤❤
Hulyalp Zoztrk oda imkanin varsa yatak odasi yap bebege ama yer yok ve kiraciysan hic ugrasma park yatak al
tubasd Zoztrk ben buyuyen yataklardan almayi düşünüyorum onun cekmecesi vs de oluyor Allah nasip ederde ikinci cocugum olursa oda alirim 2. besikte yatmaya devam eder
Yegino Zoztrk ben park yatak aldım hem en azından 3-4 yaşına kadar kullanabiliyo hem taşınabiliyo da en mantıklısı o bence park yatak devri bitince de normal bi yatak aldık mı tamamdır hem o yaşlarda düştü mü etti mi derdi de olmaz
Rhk0158 Ben meltem mobilyadan mondo beşik aldım tekerli sallanıyo anne yanı. Park yataklardan hiç hoşlanmıyorum.