Koskersultan canım benim inşallah herşey dilediğin gibi olur. Ama çok garip oldum bilemedim çevremdeki gebelerin sonuçlarıyla kıyaslama yapınca bi değişiklik var gibi hissediyorum. Laboratuvardaki doktor erkek çocuğu bu kadar çabuk artış gösterebiliyor demişti. Çoğul gebelik konusuna gelince dün karından muayene olduğumda minicik bir tane keseye benzer birşey gördü doktor, öyle olsa iki kese olmaz mıydı? Yoksa ben mi bilmiyorum.. gerçekten bilmiyorum da :)