lknurKcn Kızlar yumurtlama testi ile hamile kalanlar kimler ve ne kadar denemede başarı oldu lütfen motive edinmek istiyorum 😁 bende yapıyorum geçen hafta içinde ve bugün sabah ki testimde koyu iki çizgi yakaladım anlayamadım hangisinde yumurtladım 😆
Nur45 lknurKcn canım ben yumurtlama testini kullandgm ay gebe kaldım çok şükür yani ben çift çıktıgı gün ve ertesi günü değerlendirrdim
Sibelselim lknurKcn Bende 3 ay falan kullandim . 3. Ayda oldu. Koyu Çift cizgi 12 36 saat arasi yumurta catlicak demek oluyo siz koyu cizgiyi iki gun ust uste görmüşseniz daha catlamamis oluyo cunku o koyu çizgiden sonraki gun silik cizgi cikinca çatlamış oluyor. Koyu cizgiyi görünce ve ondan sonraki günü değerlendirmeniz gerekir. bizde koyu cizgiyi görünce ve ondan sonraki gun de denedik. Cok şükür hamileyim inşallah allah size de nasip eder.
firdevs Yumurtlama testini beceremedim ben yapmayı ama iki günde bir yada hergün yaptık özellikle adetten 10 gün sonra falan bir de progestan ilaç kullandım o ay hamile kaldım 🤗🙏
Sibelselim lknurKcn Ayrıca sabah yapilan testler yanıltıcı olabiliyor olduğundan daha koyu çıkıyor oglen falan yapın testi fazla su tüketmeden o zaman daha doğru sonuç alırsınız