Uzay korkuyom ya valla bugün yorgunluktan bi agri girdi agladim resmen onceden epilepsi vardi simdide vzavagol senkop diye bişi varmis o var simdide korku heycandan bayılma o an da olur diye istemiyorum esim karışmıyor sen bilirsin diyo ama doktor sinir etti beni😂