MLK ay canım ya çok geçmiş olsun diyeceğim ama Doğuma kadar çekilecek çok şey varmış ben 18. Haftamdayım daha çok başı böyle şeyler okuyunca korkuyorum zaten ilk üç ayım çok kötü geçti şimdi iyiyim biraz baş agrılarını ara ara bel agrılarımı saymazsak ilk üç aya göre çok iyiyim ama son aylarda çok sıkıntı çekeceğim sanırım korktum valla iyice birde bende fıtık varmış o çıktı ortaya. Ben bu aylarda bile bazen nefes alamıyor gibi oluyorum burnum tıkanıyor geceleri ne hikmetse çabuk yoruluyorum vs. Allah yardımcın olsun canım