Fatofaruki Arkadaslar sızce hangısı ablam amelıyat olursan kılot olanını gıyemezsın dedı bende orkıd olanından aldım kılot gıyılıyor mu sezeryanda ???
Sum2632 Ben sezaryan oldum ilk gün hastane depend gibi bişey bağladı. Kanamama bakmak için sonra depend giyemedim ped bağladım.