Busraa3434 Kızlar kayınvalidem köyden gelirken süt getirdi kaynatıp dolaba koyduk ama 5 gün olmuştur , tadında kokusunda birşey yok ama napıcam emin olamadım ??
FSCMK Busraa3434 bişeyler yap bitirmeye çalış canım ablamada köyden gelir kaynatır sürahilere koyar 10.gün bekler çocuklarına içirir pasta börek poğaçacı yap biter zaten
Kbrarsln Busraa3434 bisey olmaz canım kaynatıp koyduysanız bende öyle süt alıyorum kaynatıp içiyorum biran önce tüket ama
Busraa3434 FSCMK Hamile olunca evham yapıyorum bakteri filan üretir diye duymuştum içeyim o zaman dimi🙈😁
FSCMK Busraa3434 iç o zmn canım ben pek süt bekletmem dolapta inek sütü yoğurdu inek sütünden yerim ama sütü hazır alırım pasta börek için
BMA Busraa3434 kaynatmadan koysaydin ceske canim banada gonderdi 6 şişe hepsini attim buzluğa 1rer 1 rer çıkarıp yogurr yapicam 2 tanesini yaptim kaynatip koymadigim icin bilmiyorum uste kalsin postun tatlim
Meriipella1 @Busraa3434 bozulsa ekşirdi ayrıca iprenç bi tat gelirdi zaten anlamaman imkansız olurdu ama yinede cezveye biraz koyup bekle eğer kesilirse bozulmuştur onuda hamura vs kullanabilirsin