Tugceumay Kızlar 2.hamileliğim mide bulantım cok fazla bulanmadıgı zamanlarda yanıyor kaynıyor gibi oluyor sizdede böle olan varmydı
Modies Tugceumay ben 😂bulantı sıfır yanma ve sırta vuran ağrı ilk hamileliğim. Dayanamadım gaviskon şurup içtim 3 4 kere
minikkurabiyem2019 Maden suyu iç cnım sade olandan onu içince hafiflemişti benım .yoksa yuregım agzımda devamlı yanma oluyordu. Sodaya dr faydalı demişti kemik gelişimi için
Havvauygun Benimde ilk aylarda mide yanmam aşırıydı.Kendiliğinden geçiyor 3.ay sonrası.Soda içebilirsiniz,elma yiyin,soğuk süt için iyi gelecektir