Kumru82 bende aksine eşime güvenmiyorum ilki acilde vurdurdum iki üç morartarak falan öğrendim şimdi morarmıyorda artık dört parmak ilerisinden sıkıp batırıp yavaştan ilacı verip çekiyorum ama çekerken iğneyi o tepesinden parmağımı çekerek yaptım kan geldi artık iğneyi çekerken tepesinden parmağımı kaldırmadan çekşyorum bence sende kendin dene İnan alışıyorsun