Esram12 [url=https://hizliresim.com/dvyDGQ][img]https://i.hizliresim.com/dvyDGQ.jpg[/img][/url] hanımlar 12 hafta 6 günlük olduk devlet hastanesi cinsiyet hakkında bişey demedi tabi önce sağlıklı ve hayırlı bir evlat olması ama merak ediyorum cinsiyeti anlayan varsa yazabilirmi?
Boncuk23 Esram12 anlayan arkadaşlar yorum yaparlar gerçi ama bana kız gibi geldi 😌 eğer o nub denen şeyi paralel gördüğüm doğruysa tabi
Zynpcl Boncuk23 yok canım anladığımdan değil sadece tahmin 😊 senin 7 haftalık falan varsa ona göre tahmin söyleyeyim ama 7 haftalık falan olacak ultrason fotosu 😊
Boncuk23 Zynpcl canım 12 haftalık fotoları vardı onları sormuştum arkadaşlara, sayfa açmıştım. Sen 7 haftalıkta keseden ya da konumundan mı yorumluyorsun
Esram12 Zynpcl [url=https://hizliresim.com/r5lpv7][img]https://i.hizliresim.com/r5lpv7.jpg[/img][/url]
Esram12 Zynpcl önce sağlıklı olsun ama biz 4 kiz kardeşiz ben erkek olmasını çok istiyorum rabbim inşallah verir. Kızım olursada mutlu olurum rabbim olmayan herkese nasip etsin bu duyguyu
Ftmemne Zynpcl [url=https://hizliresim.com/26XqDN][img]https://i.hizliresim.com/26XqDN.jpg[/img][/url] banada bakarmısın rica etsem