Eyser49 canım bende hipertansiyon vardı ama genetik yani hamilelikten öncede vardı ama ilaç kullanmıyodum hamileliğimde kullanmam gerekiyodu ama kendimi iyi hissediyodum yükselmiyodu içmiyodum doktorumda yükselirse gel dedi 16 11 le acile gittim idrarda protein cıktı yani kronik hipertansiyonun olsa bile son haftalar preeklemsiye cevirebiliyomus benimde öyle olmus ilk gün 2 cm açıklık vardı beklediler tadavi yapmadılar sonra ilerlemeyince suni vermeye karar verdiler yine sancı ve acılma yok bugün yine verdiler ama yine sancı ve acılma yok bende bu ottan alıp içtim şimdi bakalım 12 den sonrada hiçbişey yedirmiyolar yarın sezeryan olabilir diye beklemedeyiz 😁