Ikiz hamileyim 25. Haftam ve 15 kilo aldım. Bugün doktora gittim gerçi bisey demedi kilo ile ilgili bende sormayı unuttum ama sizce çok mu. Yanı öyle aşırı bi karnım yok hatta görenler aa küçük karnın falan diyolar aldığım kilo da dışarıdan çok belli olmuyor çok hantallaşmadim ama sizin yazdıklarınızı da görünce bi sorayim dedim