25agustos FSCMK allah iyiliğini versin. Oluyor arada. Bir de uygulamadan ötürü bazen görmeden yazıyoruz 😀
Bilgeferhat Elazmra benim tatlıyla pek aram yoktu ama hamile kaldığından beri evde tatlı çikolata eksik olmaz 34. Haftadayım hatta korkuyordum şeker çıkçak diye ama o kadar tatlı yememe rağmen şükür çıkmadı hatta düşük biraz dedi doktorum
Elifffatih Elazmra inüsilim direncin yükselmiştir. Uzak durmaya çalıs zor olacak ama biraz uzak durunca bu isteklerin gececek
Elazmra FSCMK ya inanirmisin yemicem inat ettim aglama krizine girdim resmen oturdum hepsini yedim allahdan yarin gidecem ogrencem neymis sebebi 😀
Elazmra 25agustos ay ben seker pek seven biri degildim ama cildiriyorum suan yemek icin cikolata olsun birsey istemiyorum 😖☺️
25agustos Elazmra ben çok yiyen biri değilim ama çikolata istedğini bastrmak için muzu kakaoya batrıp yiyebilirsin bir arkadaşım öyle yapıyordu diyetisyen demiş ona da 😊
Ebrs Elazmra benim ilk aylar mandalina elma yiyordum deli gibi. Sonra bu huyum azaldi bu kez cikolataya tatliya cevrildi belki seninde tatlidan ekşiye cevirir🤗
Syst33 25agustos ben tatlıyı çok severdim düşününce midem bulanıyo daha 6 haftalığım ama canım deli gibi turşu çekiyo yiyorum sizin cinsiyet ne gerçekten yiyeceklerle alakası var mı
25agustos Syst33 bence alakası var canım. Bizimki kız. Benim canım tuzlu ekşi şeyler istiyor hep. Tatlıyı hiç yiyemiyorum