Tugce1803 Kızlar adetime 6 gün kaldı karnım çok şişti alt karnım çok sert çok acıyo bastırılmıyo bile o derece sizce bebek tutunmuş olabilir mi ya da sebebi ne olabilir?
ftmNuryvz Tugce1803 canım benim de adetim bittikten sonra alt karnım aşırı sertti ve hamile olduğumu öğrendim olabilir .
Minedy Bunun nedenini tam olarak bilemeyiz bence. Ama gebeliğin belirtisiyle adet belirtisi çoğu zaman aynı oluyor. Ayırması zor. :( inşallah bebişiniz tutunuyordur 🤗
Tugce1803 Minedy ayy inşallah ya evet zor hani desem tuvalet sorunum olsa da şişse ama değil aşırı şekilde şişti ve ciddi ciddi acıyo alt karnım
Tugce1803 Leyla11 kabızlık yok aksine daha çok tuvalete çıkar oldum normalde kabızlık çekerim o kadar tuvalete çıkmama rağmen karnımın şişliği inmiyor guruldama da yok
Elifaltinnn Bende ilk bu belirtiyle hissetmiştim hamile oldugumu ve gecikme olmadan test yaptım silik çıktı yani vardıı rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 😍
Tugce1803 Elifaltinnn yaaa gerçekten mi inşallah benimde öyledir🌸günde çok gez tuvalete çıkıyorum ama alt karnım acıyo ve çok şişti karnım inmiyor Bi türlü
Elifaltinnn Tugce1803 inşallah vardır canım rabbim gönlüne göre versin bebek beklemek çok yıpratıcı bi şüreç rabbim kimseye aratmasın ❤️