Mellekk Kızlar nasipse oğlum olacak 26.haftadayım. Eşim sarp istiyor bende egemen istiyorum .egemen sarp olsun dedik ama içime de sinmiyor . Sizlerin de fikirlerini almak istedim ne koyabiliriz :)
Mellekk Kzbnzmi1 evet egemen yiğit güzel :) ama eşim sarp diye tutturdu. Sizin isim de cok hoş bu arada:)
Rabiayce Mellekk Şimdi onu da kırmak istemiyo insann demii 😌 bizde ayaz efe koycaz 😍 egemen yiğit güzel egemen sarp biraz ağır gibi oluyo sanki ama yinede sen bilirsin canım ortak bi noktayı bulmanız gerekiyo 😅 egemen kalsın ama vazgeçme 😉
Mellekk Rabiayce evett canım sarpa isim uydurmakta cok zor o yüzden egemen sarp olacak gibi duruyor mecbur :)💕
Rabiayce Mellekk Olsun olsun kırma eşini onun istediği oldu diye değil tabiki ama daha heycanlı bekler insan öyle oluyo çünkü içinizde kalmasın 👍💙
Mellekk Rabiayce evet onunda cocugu sonuçta ve ilk içinde kalsın istemiyorum üzülüyor cunku. Üzülmesin :)💕
ozgyrs Mellekk ayyyy benimde bebişim Sarp :) Ben Uygar istedim eşim Sarp. İki isme karsıyım o yuzden Sarp koycaz ismini 😍 çok alıstım karnımı sarp sarp diye seviyorum tepki veriyo minik kuzumun gelmesine 8 gun kaldı ♥️
Caglaucarer12 Orta yolda buluşun bence mesela egemen sarp yerine ege alp olabilir veya ikinizinde beğeneceği farklı isimler düşünün 😀💋
Mellekk ozgyrs eşim söyleye söyleye beni de aıstırdı kayınvalidem hiç istemiyor bide ama eşim inat etti bu gidişle sarp olacak :) cok az kalmış Doğuma rabbim bi avazda kurtarsın 🌹
ozgyrs Mellekk aman bosver kayınvalideni sen eşinle senin bebeğin ♥️ Bak iki tane Sarp yazılı birşeyler göndereyim de ısın sen isime 😄 [url=https://hizliresim.com/Ov1O55][img]https://i.hizliresim.com/Ov1O55.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/y679va][img]https://i.hizliresim.com/y679va.jpg[/img][/url]