Benim sıpa da öyleee, özellikle birşey yiyip uzanınca aman aman 20 dk bile sürdüğü oluyor valla sinir oluyorum dürtüyorum falan öyle ritmik tık tık sonra kendime kızıyorym bebişe sinirlendim diye 🙈 34+3 üm bu arada, günde ortalama 5 hıçkırık seansı yaşıyoruz her biri en az 5 dk sürüyor