eypo alyavetuna sağlık ocağına gidip hamile olduğunu söyle canım orda sana dosya açıyorlar takip ediyorlar seni.tahlillerini de orda yaparlar zaten
alyavetuna eypo canım burası çok küçük sağlık ocagindada yeterli testler çıkmıyormuş oranın dr uda devlete yönlendirdi malesef
eypo alyavetuna bence dahiliyedense kadın doğuma gidebilsen daha iyi olur canım.test sonuçları da devlette ertesi gün çıkıyor diye biliyorum
DilekY DuygumKlc o biraz bebeğin pozisyonuna bağlı olabilir ama bana karından baktı sadece. Üstelik rahmim geride genelde karından zor görünüyor bende.
Kucuktosunum Ftmemne genelde 50 nin altı erkek oluyo kesin değil ama yüksek ihtimal 😍😍benimde 10 du erkek 😍😍