Glsnvl espalp şuan vermiyor banada zaten verince de işe yaramamıştı belli bir seviyenin üstüne çıkarsa korkmak lazım belki ondan vermemiştir dr un canım
espalp Glsnvl crp 7,7 çıkmış. Wbc ise 16 çıkmış ama ben bi hafta kafama takarım şimdi bunu. Hasta olsam yine anlayacağım ama sadece bileğimde sıkıntı var. Umarım hepimizin en kısa zamanda düşer. Dualarım hepimize 🙏🏻
Glsnvl espalp canım benim valla bende öyleyim allaha dua et sıkma canını sitres de cıkarırmıs bu degerleri bazı gebelikler de oluyor demekki