Eleven Arkadaşlar merhaba bugün ayrıntılı ultrasona girdim. 22 haftalık gebeyim. Omurilik sıvısı üst sınır 10 muş bebeğimde 9.5 çıktı. Değerin yükselmemesi gerekir emar çekilmesi gerekebilir kontrol edicez dediler. Doktorumu aradım yükselirse nolur diye o zaman konuşuruz olası sonuçları dedi ama ne gibi bir sonucu olacağını söylemedi. Ama ben çok iyi şeyler anlamadım çok moralim bozuldu ne olabilir olası sonuçlar çok korkuyorum
Eleven Birde tekrar ayrıntılı ultrason çektirmek istiyorum ankarada bildiğiniz iyi bir doktor var mı detaylı ultrasona bakan
Nisan35 Benim de aynı haftada 9.olctu ,üç hafta sonra tekrar bakacak ama düşer dedi hiç korkma dedi ,tabi ben uçuk çıkardım bunun üzerine korkudan
Eleven Nisan35 bana da genelde yükselmiyor dedi ama tedirgin oldum sabretmek lazım ne gibi sonuçları oluyo peki bilgş verdi mi size doktorunuz
Nisan35 Eleven bilgi verdi ama bu 15-20arasi yaşanan şeyler. Şuan için hiç bir sıkıntı yok sakin internetten falan arastirmayin dedi. Benim okuduklarimdan çoğu ilerleyen haftalarda düşmüş zaten. İçinizi ferah tutalım bence