Eikra 38+1 haftalık olduk ya daha erkenmi bilmiyorum ama bebeğim dogsun istiyorum artık. Ama sancı bile yok agrida yok. Ne zaman olur bu sancılar , ağrılar nst ye giriyorum en ufak sancı bile çıkmıyor. Artık o doğum anını atlatıp bebeği mi kucağıma almak istiyorum. Benim gibi bu haftalarda böyle düşünen varmı 😔😞
Minigimgeliyor Eikra ben tam 38+1 de çatı muayenesine gitmiştim hiç sancım falan yoktu doğru dürüst hatta rahim ağzım hep uzundu doktor doğmaz bu diyodu:) neyse o gün çatı muayenesi oldum 3-4 cm açılmam varmış bi de doktor epey kurcaladı sanırım doğsun diye o gün eve gittim bikaç saat sonra hastaneye geri gittim sancılarım arttı. Ertesi gün doğurdum ben daha 40 haftayı bekler sanıyordum:) kısmet bu işler bi anda gelebilir bekleyebilir de. Sağlıkla gelsin inşallah.
ikramuratyanik Eikra Kuzum daha cok erken su son zamanlarinin keyfini cikarmaya bak bebis ne zaman isterse o zaman gelecek çünkü 😊 Ben 40 haftayi geçtim o kadar sevmiski yerini gelmiyor canavarım 😊 Sağlıkla kucağına al 😊💐
Ayguns Siz yine 38 haftalıkken doğsun istiyorsunuz ben daha 22+3üm allahım nolur günler ışık hızıyla geçsin de bir an önce doğsun diyorum. Zor geçiyor biraz hamileliğim hiç böyle tahmin etmemiştim normalde canım çok hassas değildir hep rahat geçer diyordum ama maalesef öyle olmadı 🤦🏻♀️
Eikra Ayguns Benimde hamileligim biraz zor geçti hem artık rahatlamak istiyorum son zamanlar artık beni iyice daraltıyor uykularım falan hiç yok hemde bebeği mi biran önce kucağıma almak istiyorum 😊
Eikra Minigimgeliyor Perşembe günü oldum çatı muanemi bebeğim daha kanala girmemişti bende bugün 38+1 im ışte ağrı falan da yok ne zaman doğacak artık bilmiyorum 😔
Eikra ikramuratyanik Hepimizin ki sağlıkla dogsun InşALLAH tadını yeterince çıkarttım ya tadim kaçtı artık dogsa daha cok rahatlayacam
Eikra Kpszkbra Benimde hep güzel çıkıyor nst sen benden bir kaç gün ondesin ama perşembe kontrole gidecem kesin yine çıkmayacak çünkü ağrım yok
Kpszkbra Eikra bakalım bende perşembe tekrar gidicem ne dicek doktorum ama bekletiyo normal doğum istediğim için oğlum ne zaman gelmek isterse o zaman gelicek 😑😊