izmirlibianne Kaçıncı haftaya kadar sir yapılabilir? Ben kendim yapıyordum artık göbeğimden göremiyorum daha 25.haftaya girdim tüy dökücü kullansam mı varmı tavsiyeleriniz 🙄
mavipanterannesi izmirlibianne Ben 27 haftalıgım yaptırıyorum bi sıkıntı olmuyo canım çokta rahat oluyo valla😂
tugceis izmirlibianne tüy dökücü kimyasal güvenilir bi kuaförde hamileliğinizin sonuna kadar ağda yaptırmanız daha mantıklı gebelik eğitimine katılmıştım orada da bunu önerdi ebemiz
izmirlibianne mavipanterannesi Ben hiç kuaförde aldırmadım cok utanıyorum bide canım kıymetli başkasına yaptiramam gibi geliyor ☹
Deniizzz FSCMK göbek kıllarınız gebelikte çıktıysa dokunmayın gebelik sonunda dökülecek alırsanız hepsi dökülmüyor
izmirlibianne Meriipella1 benim bildiğim 6 aydan sonra tehlikeli diye duydum o yüzden korkuyorum aslinda sir yada ağdadan.
Meriipella1 @FSCMK benimde tüylenme oldu göbeğimde aldırmadım ellemedim de tüy kıl olmasın diye ama göbek deliğimin altında hep vardı alıyodum salak gibi tüyü kıl yaptım almaktan sakın alma illaki dökülür dökülmese bile tüy kıldan daha iyi emin ol
izmirlibianne Ebrs tüy dökücü kullanmıyorum o halde olmadi permatik falan kullanıcam sire gidemem baskasina 🙈
mavipanterannesi izmirlibianne Emin ol kuaförler daha az acıtıyo beş dk bile sürmüyo canım bide yöntemini bildikleri için çok acıtmıyoöar bi sürede bünye alışıyor
Meriipella1 @izmirlibianne doktoruna sor yaptırsam sorun olur mu diye ona göre bişey der eğer yaptırma derse yaptırmazsın