nurkiyak her devlet hastanesi aynı değil benim gittiğim yerde hepsi otur kalk falan diye azarliyorlar , bazıları da var mesela çok güzel ilgileniyor. Bazıları dikişi düzgün atmıyor bazıları çok güzel iş çıkarıyor. Özelde de doğumlar cidden uçuk Allah'ım yardım etsin hepimize