Elifdikel Korkmayın, bir çoğumuz sizin gibi hissediyor. Bende sürekli doktorda olmak istiyorum, sürekli kontrol edilsin istiyorum, hastanede kendimi güvende hissediyorum ama yavaş yavaş aşıyorum bunu. En başta korkmayın, kalbinizi sakın bozmayın. Kötüyü düşünmeyin. Sağlıkla kucağımıza alıcaz hepimiz inşallah 🙏