EdaaEymen Kızlar az önce avmdeydım baya karnm kasıldı kasıklarım belim ağırdı sonra tansiyonum düşer gibi oldu bişeyler hissettim ve eve geldiğimde aşırı labom varmış gibi hissettim geçip baktığımda sarı sümüsu ama çok az bişey vardı ne acaba
Eymenimin EdaaEymen bildigim kadariyla nişan koyu kivamli ve fzla geliyo blki kndini yordgn icin akintin glmstr bnd yürüyüş yotgm zmnlar glyo sari bi akinti ama nişan oldgnu sanmiyorum yogun olmyo cnku miktari
anapanda12 Bildiğim kadarıyla pembe veya kırmızı bir akıntı oluyor... Sarımsı olan normal... gene de üstte kalsın bilgisi olanlar doğrusunu yazsın
Hanifetaskiran Muhtemelen nişandır haftanız kaç. Ben de doğumu bekliyorum sabah kanamam geldi sancılar ufak ufak kendini gösteriyor
Sahreyldrm Nişan kahverengi pembe veya kan rengine yakın oluyor ama için rahat etsin diye doktoruna bı sor istersen canım