incialby Kızlar ben 30 hafta ikizlerime hamileyim 2-3 gündür adet sancısı gibi sancı giriyor kasıklarıma normalmi sizce sizde de oluyormu aynısı. İkiz olduğu ve preeklamsi geçmişim olduğu için erken doğum riskim var. Sizce normalmi?
Candaan incialby geçmiş olsun canim bende 30.haftamdayım ve doktorum artık kasıklarında ağrı olacak bu normal demişti ama senin erken doğum riskim varsa doktoruna danış derım
Atlarlayasayan incialby sancı olabilir mi ya doğum sancılarının adet sancılarına benzediğini duymuştum.
incialby Candaan perşembe günü kontrolüm var ama korktum açıkcası teşekkür ederim cevabın için canım sağlıkla doğsun bebişlerimiz❤️
incialby Atlarlayasayan bende öyle duyduğum için korktum canım perşembe randevum var nasip artık🤷🏼♀️