Ebruuu1906 Kızlar 6+5 olmam gerekiyor doktora kalp atışlarını görmek için gittim ama kesenin normal büyüklükte olduğunu ama embriyonun yeteri kadar gelişmediğini kalp atışlarının görünmediğini söyledi 10 gün sonra gel tekrar bakalım sonuç aynı olursa gelişim durmuştur gebeliği sonlandırırız gibi bişeyler dedi dayanamadım aynı gün içinde başka bir doktora gittim oda yaklaşık yarım saat ilgilendi ultrasonda ölçümler yaptı ve kalp atışını göremesekte duyduk hatta dk da 115 atıyordu 6+1 olduğunu söyledi folik asidin dozunu arttırdı içimde hala sıkıntı var moralim çok bozuldu bu tarz bişey yaşayan varmı nasıl oldunuz
Zmrtbdk Ebruuu1906 geç döllenme olmuş olabilir canım.Sıkça yaşanıyor.O yüzden 6+1 çıkıyordur.Şimdi 10 gün sonra gittiğinizde kalp atışını daha net duyar ve görürsünüz.Endişelenme zaten şimdi bile çok küçük olduğu halde duymuşsunuz biraz.