GzmKa Arkadaşlar 33+3um. Bugün perde falan yikaadim cam sildim derken baya yoruldum. Yaklaşık 1 saattir alttan yukarı bi batma var. Vajina da batma var. O bölge de sağ kasigimda biraz sancım var. Tehlikeli midir
MelekAnnesi52 GzmKa canım merak etme önemli bişey yoktur İnşAllah ama ağır işler yapmamaya özen göster cam silmek falan bı hamile için tehlikeli işler
Arendeniz Biz kadınlar yerimizde duramıyoruz 😕 çok dikkat edin ayaklarınızı uzayın derin nefes alıp verin eğer uzun sürerse doktorunuza yazın ve kendinizi artık yormayın🤔 yakınınızdan size yardım edecek kimse Yok mu?
GzmKa Kzbnzmi1 aynen bunu yaptım. Ve gerçekten sanırım biraz düzeldiyse o yüzden diye dusunuyorum. Aklımızda bulunsun