Hsnanr Sevgili anneler Temmuz Ağustos sıcağında Doğum yapacak olanlar bebeğiniz için hastane çıkışı kısakollumu aldınız yoksa uzun kollumu ? İzmir’de yaşıyorum uzun kollu aldım ama tedirginim araştıran yada soran anneler varmı ?
MelekAnnesi52 Hsnanr bende Ankara'dayız temmuz doğumluyuz ama pamuklu zaten kalın şeyler olmadığı için o konuda endişe etmiyorum çünkü yenidoğan bebeğe kısa kol giydirmiyolar zaten 😄
Zmrtbdk Hsnanr canım İzmir deyim.Nasipse temmuz sonu Ağustos başı Doğum.Benim aldığım hastahane çıkışı yazlık.Fakat yine de uzun kollu,daha ince bir kumaş ve minik minik kendinden delikleri var.Aziz Bebe nin bir ürünü.
ayseoztas Hsnanr ben akdeniz antakyada dogurdum geçen yil 7 agustosta uzun kollu zıbın ince kundak yaptım hastaneden çıkarken gün içindede sıcak diye bebeğim kundakli durmadi yarım kundak tülbentle yapardim burasida cok sicak ve nemli çünkü
Mavininannesii Temmuz sonu Ağustos başı Doğumum olucak inşallah uzun kollu aldım ama pamuklu ince aldım yani sorun olacağını düşünmüyorum açıkçası
Sweetybaby 25agustos ramazan bayramında inşAllah Adana ya kayınvaliden lere gidicez. Gerçekten çok mu sıcak. 😓 Hamile hamile dayanabilir miyim bilmiyorum🙄