Ogut1996 17+5 haftalik hamileyim hissetmeye basladim cok guzel bir duygu cinsiyet icin gittigimde kiza benziyo dedi bu haftamda gittim ama devlete ultrason cihazlari yanlis gosteriyo surekli 5 aylik oldugumda özele gidecem karnimi sevdigimde kizim veya oglum diye sevmek istiyorum artik 17 haftalik olan gebeler hareket basladimi ?😊
Senem06 Ogut1996 17+5 biraz önce çıktık kontrol den yine cinsiyet göstermedi kız ama emin değilim haftaya tekrar geldi bende hissediyorum hareketlerini Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin
sevginanc Ogut1996 Hissetmek nasıl bir şey acaba ? 😊 Biz 16+5 haftalığız.1-2 hafta içinde ben de hissederim inşallah 😊 normalde karnımızda olan bağırsak hareketleri var ya onlardan ayırt edilebiliyor mu ? 😊
yagmurpelit Ogut1996 canim bisey soracagim bnde 14 haftlk hamileyim ya bazen kendimi iyi hissediyorum sanki karnim bosmus hamile degilmisim gibi bi hisse kapiliyorum surekli cocigin anne karninda kalbi duydu diye bussuru sey okuyorum aklima onlar geliyor sende hoc oyle hossettinmi normalmdir
Ogut1996 sevginanc Ilk zamalar pit pit atan biseyler vardi oynadigini dusunuyordum bu his cok farkli ve o pit pit atanlarla alakasi yok bildigin sagda veya solda oldugunu hissediyosun en kisa surede hissedersin insallah😘😊
Benvebebgim Bende 17+4 oldm bugün gece bazen sanki cok asagda sol tarfta bi kıprtı var ama anlm vermyrm gazdan da olblr diye. Karnm cok yumusak gelyr sdce biseylr yedgmde cok cıkyr sert olyr okdr benmde bi prensesim olck inşllh cok mtlym hemen 20 li haftlrı gecrmk istyrm karnm cıksn istym 😍😍🤗🤰🏻
SmerKa Bende 19 . Hafta itibariyle hissetmeye başladım gün içinde baya hareket ediyor garip bi duygu 😊
Nur55 17+1 oğlum olcak Allah’ın izniyle bi hareket hissetmedim sanki henüz yada hissettiğim ufak tefek şeyler o değildir ümitlenmiyim hemen diyorum 😂 ama yorulduğumda karnımın belli bölgesinde bi yumru gibi bişey oluyo sanki hareketleniyo kendini hissettiriyor yani doktora sordum Bebeğin hareketi o artık hissedersin dedi öyle olunca dinleniyorum hemen oğlumun huzursuzlandığını anlıyorum ☺☺
Ogut1996 yagmurpelit hamilelikte evhamlarda cok oluyor rabbinden her zaman hayirlisini dile ve oyle seyler okuma ruyana kadar degisik seyler gecer ben 4 tane test yaptim hissetmedigim bi zaman 😆 ultrason makinadi olaydi da evhamlarimiz gideydi 😁😀
yagmurpelit Ogut1996 ayy valla her eve sart ultrason cihazi 😆👍 hep meraklar icindeyiz cinsiyet öğrendiniz mi🙂
Belgin Ogut1996 bende 17+5 haftalik hamileyim elimi koydugumda pıt pot bıseyler atıyo ama kızımın hareketleri mi bilmiyorum tam anlamıyla hıssetmek için sabırsızlanıyorum ❤🙏
melike0710 ben 17+3 haftalığım ve ilk bebeğim hala tık yok 😂 gaz hareketi diye düşünüyorum bazen bi dalgalanma oluyo hafif🤷🏻♀️ çözemedim hala şu hissetme işini 🤔
Kelebekkkk Kızlar benim başım çok ağrıyor ve kusuyorum sizde de oluyor mu 17+5 haftalık hamileyim bende. Dün hissettim ama bugün hiç hissedemiyorum
Bhrmhmt Kelebekkkk canım benimde kustugum oluyo bazen mahvoluyorum ama geçiyo haraket 22 .haftaya kadar düzenli hissedememen normalmis
Bhrmhmt 18 haftaligim ama net bişey olmadi tekme atsin her hareketini hissediym istiyorum bazen hissettigim oluyo tabi
klcserpil Bende 17+1 im içimde birşeyler oluyor ama tam anlayamıyorum,bebisin hareketleri mi yoksa gaz dan mi oluyor bilemiyorum,ilk gebeligim bide 😄😔