serapsin bende en başından beri suda doğum düşüyordum ama doğum yaklastıkca kararsız kalmaya başladım. Doktorumada bunu ilettim. 37 de iki santım 38 de üç santım açılmamı öğrenince belki hiç suya gerek kalmadan direk doğurursun duruma göre bakarız dedi. Bakalım bende çok istesem doktorumda uygun gorurse gecicez suya. Suan ram belli değil. 38+5 iz. Pazartesi 39+0 oluyoruz bakalım. Nazlı kızım kendi sancılarımla gelemek istese keşke suni pek almak istemiyorum da 🥺🥺