Nasirliiii canım benim geçen hafta ben de aynı senin gibiydim baktım yürürken kasıklarım ağrıyor yürümekte zorlanıyorum doktoruma gittiğimde başının aşağıda olduğunu ve bebeğin kafası doğum kanalına girdiğini söyledi geçici bir durumda olabilir ama böyle de kalabilir dedi ilaç kullandım wc ve yemek dışında ayağa kalkmadım dün gittiğimde çok şükür düzelmişti ne olur ne olmaz bence bi git görün derim benim de 26 haftalık