Yenigelin5206
37 haftalık hamileyim pazartesi kontrol için geldım amnıyon sıvı azaldığı için yatışım yapıldı 1 gun içinde artmazsa doğum denildi bugun bakıldı artış yok alttan muaynem oldu çok korkuyorum normal doğum istiyorum yarına kadar beklicez yarın suni sancı vericekler açılmam olursa normal olmazsa sezaryan eğer çocun kalp atışında Bi anormallik olırsada hemen sezaryan yapıcak suni sancıyla doğurlanlar nasıl oldu yada böyle Bi durum yaşanlar varmı