Yaser27 Kızlar 27 haftalik olduk ama şu son haftalar safra kesesi taşım olduğu için yiyip içmekten korkuyorum hemen sanci yapıyor ya da istifra ediyorum şuan bebisimin kilosunun düşmesinden tedirginim benim gibi böyle olan var mı ne yiyip tuketiyorusnuz acaba
Kbrkbrkbr aliyse63 ameliyat oldunuz mu acaba ben de aynı sıkıntıyı yaşıyorum kanalda olma tehlikesi de var mr çekilecek hastanede yatıyorum sürekli tedirginim çok hiçbir şey yiyemiyorum sadece serumla besleniyorum.
aliyse63 Kbrkbrkbr bir prof bulup gittik canım bebege riskli oldugunu söyledi dayanilmazsa gel ederiz ama suan dayanabilirsen dayan dedi
aliyse63 Kbrkbrkbr insallah canim cok berbat bisey heleki hamilelikte hem hamileyim hem bide 8 aylik kizim var cok zor dua edelim birbirimize