Beta değeri 50nin altında erkek üstğ kız diye duymuştum gerçekli varmı arkadaslar
CerenErenAnkarali genelde tutuyor diyorlar ben sırf bunun için test yaptırıcam😅
CerenErenAnkarali Bende tutmadı canım beta değerim 56 çıktı ama cinsiyetimiz erkek 👶
Ozgesah355 hadi yaa benim kız o zaman 80 degerimiz 😂
Gozde_ iyi o zaman rahatladın ya erkek olsuun 🙈
CerenErenAnkarali Sağlıklı ve hayırlı evlat olsun da kız erkek hiç önemli değil ☺