BurcuY bizde bugün 37+1 olduk haftaya pazartesi çatı muayenesi olucam çok korkuyorum 🤦🏻♀️ Bebişin kafa ve karın çevresinin önde olduğunu ve iri bi bebek olduğunu 40.haftalara kadar beklerse normal doğumun zor olduğunu söyledi doktorum bakalım beklemedeyiz bizde 🤗