Ozdncvrgn ben de normal Doğum isteyen bir anksiyeteliyim.Ama tabi ara ara paniklemeler oluyor.1-2 gündür ya doğuramazsam da vakum vs kullanmaları gerekirse korkusu var mesela.Ama gerçek bir sebep yokken de ameliyat olmamalıyım düşüncesi de var.Zaten hep böyle detaylı düşüne düşüne panikli oluyoruz ya 😅 Yüzyıllardır milyonlarca kadının yaptığı bir şey baktığında ama düşük ihtimaller bile panik yaratıyor ya şöyle olursa diye.Son haftalara gelince çatı,bebek boyutu vs konuşup o zaman karar vereyim diyorum artık.Gönlüm kolay,hemencik olan bir normal Doğumdan yana 😅😅😅 Amin😂