Sulessss canım ben bulunduğum yerdeki devlet hastanesine ilk gittiğimde 5+1 de kese var bebek görünmüyor dedi doktor bi hafta sonra gel dedi başka bi doktor vardı bu sefer 6+1 de gittim erken gelmissin kese büyümüş ama bebek görünmüyor dedi sonra 7+5 te gittim bu sefer başka bi doktordu şükür kalp atışını o zaman duymustum. Bu arada kalıcı kadın doğumcu olmadığı icin doktorlar 2 3 kere değişmişti. Ama vajinal ultrasondan daha net anlaşılır. Yanı 9 haftalık olana kadar da kalp atışı anca duyuluyor bazen