mimaranne gözünüz aydın 💐Allah analı babalı büyütsün öncelikle. Size bir kaç bir şey soracağım cevap verebilirseniz sevinirim. Benim pazar günü nişanım geldi ben öylr apar topar hastaneye gitmedim çünkü ilçede oturuyorum hastanem ilde. O zamandan beri yapmadığım iş kalmadı mutfak dolaplarımı temizledim squat yaptım, camlarımı sildim. Hatta çömelip yerleri bile sildim. Perşembe kontrolüm var şimdi. Ama hiç ağrım sancım yok gelip gidiyor ağrılar. Siz kendiniz mi 2 cm açıklıkla hastaneye yatmak istediniz. Yani 2 cmle haftalarca bekleyenler var. Kendiniz mi bi an önce doğurmak istediniz yoksa hastanedekiler kalmanız şart mı dediler