Esraenes iste olmuyorki öylede iyiki evden calisiyorum ama dün sabah erkenden hastaneye gitmem gerekti iyiki esim yanimdayi metroda oturacak yerde yoktu bende gidip yer istemem 10dk ayakta gecirdim sonra bayildim tabi bayildiktan sonra herkes yer verdi. ama bundan sonra hamileyim diye yer isticem insnalar kendiliginden kalkip yerde vermiyo