25agustos biz eşimle flört aşamasında erkek ile kiz çocuklarımız isimlerini belirlemiştik. Her neyse bir oğlum oldu 2016 da adi yiğit, koyduk eşimin annesi çok emir istiyordu ama etlimin oğlunun adı emin, ikiz gibi olurlar diye istemedim, esimde gayet normal karşıladı. Simdi hamileyim 28 haftalik kizim olacağı için çok heyecanliyim. Tam 19 yaşımda ilk oğlumu kucağıma aldim ve temmuz 6da doğum günüm 22 yaşıma gireceğim kizim ise temmuzun sonlarına doğru Allâh (C.c) nasip ederse kizimi alacağım kollarıma, Kiz ismini CEMRE düşünmüştük ama benim ailem ile eşimin ailesi pek oralı değiller, araştırdım ettim. Ama ne kadar araştırsam etsem de bize aileler soğuttu o ismi. Eşim de şu an EYLÜL diye ısrar ediyor. Yiğitte uygun olur diye. (Çok uzun oldu) 🙈