Sibel4181 dünden beri benim de karın ağrım var. 24 haftalığım. Normalde hep laktozsuz süt içerdim dün ilk kez marketten keçi sütü alıp bi bardak içtim. Ona yoruyorum ben o yüzden bekliyorum geçsin diye. Yediklerinizi içtiklerinizi bi düşünün belki ondan kaynaklanıyordur