brldmr ay ben o ara o kadar çok ağlıyordum ki korkmuştum bir şey var diye kaç hafta ilerde söylemedi ben sezaryen istiyorum demiştim korkuyla gitmiştim bi önceki dr. Memnun kalmamıştım sonra bu dr normale ikna etmişti doğuramazsın zaten dedi kafasını falanda ölçtü anlamadım inanki bugün pek ağlamaktan sağ salim kavuşuruz hepimiz bebişlerimize inşallah ne hayallerle bekliyoruz ❤️😘