Susamtanesii Yarın 13 haftalık olacağız ve kıza benziyor büyük ihtimal kız dedi bana doktorum geçen hafta 🙂
NecatiMerveCingz [bilinmeyen] dün ikili tarama için gittik erkeğe benziyor dedi ama kesin değil hiç farketmes sağlıklı olsunlarda inş 21 inde sonuçlar için gittiğimizde kesinleşir genede merak etmiyor değiliz😊
Susamtanesii [bilinmeyen] haftaya 1 kerelik özel hastaneye git hem detaylı bakılır hemde büyük ihtimal cinsiyeti öğrenirsin
Sevda6767 Ben özele gidiyorum bi ton para da sayıyorum yaa yine de söylemedi. Sonraki kontrolde belli olur dedi. Sonraki kontrol dediği de 3 hafta sonra. Onu ben de biliyorum o zaman belli olacağı 😂😂
Ireem20 Bende 12+3 ama 16. Haftada belli olur diyo doktorlar 😭 22 şubatta tekrar randevum var inşallah belli olur 23 de eşimin doğum günü büyük supriz olur 😊
SibelAlp7 [bilinmeyen] ben 13+1 ama cinsiyetini öğrenemedik.2li tarama için gittiğimizde sırtı dönük yatıyordu.Özele gidiyorum doktor 16.haftada net belli olur dedi.Merakla bekliyoruz 3 haftanın geçmesini😀
Tugceanne Bende bugun gittim 12+5 iz bizde bugun erkek gibi dedi doktor sağlıklı bir erkek inşallah istiyorum bakalım tarama testi sonucunda herhalde büyük ihtimalle netleşir 🙏
Msy16 Kızlar bizde bugun 14+4 olduk 10 haftalıkken söyledi doktorum hala aynı devam ediyor biri kız biri erkek Rabbim sağ sağlim kavusmayı nasip etsin hepimize
Msy16 Elissaaa tahminde bulunur ama net bişi demiyorlar erkek net bizim kız saklıyor ama yüzde 90 kız dedi alış veriş yapma dedi 😂