Aminea Arkadaslar ishal doğum belirtisi diyorlar son aylar lunca doğru mu böyle bir belirti var mı olagan mı doğum yapan anneler böyle bişeyle karşılaştınız mı? Sabah bi sancıyla uyandım düzensizdi gecti şimdide ishalim korkmaya basladım acıkcası duyunca su veya kahverengi akıntı yok bebek hareketleri aynı toplanma yok ishal doğumun yaklaştığını belirtir diyorlar doğru mu bu arada 30+6 yım enfeksiyon durumum var
Sinembuse Canim süt falan içiyorsan yada magnezyum kullanıyorsan yapabilir ama çok ishal iyi değil doktoruna bir danış derim .