1eylulunuz bana doktor iri bebek doğum tehliklerini anlattı biz 37ye kadar normal diyoduk hep ki bele iğne fikri beni çıldırtıyordu ama ben tehlikeleri göze alamadım yoksa doktorum istersen normal deneriz dedi ben istemedim herşeyden önce mahalle baskısı değil ikinizinde nasıl sağlıklı olacağı önmli nasıl iyi olacaksanız öyle doğur kimseye kulak asma burda kimse senin durumunu ve şartlarını doktorundan iyi bilemez