Eyser49 Eymenimin canim var gibi gozukuyor kac haftaliksinsin bebege giden kan akisimi guxel ama altdaki ara ara dalgalanmalar sanrim sanci ama tabi doktor ne dedi bilmek isterim
Eymenimin Eyser49 38+4 canim dün girdim nstye ama dktr iyi dedi sadece ama hafif hafif agrilarim oluyo
serdenli Eymenimin sanırım pek sancı yok haftanıza göre benm 36 da 100 lerde çıkmıştı doktr bu haftalarda bebek hareket ettikçe öyle olabilecğini söylemişti şimdi 38 olmak üzereyim henüz hissettiğim şiddetli bi ağrım sızım olmadı