GamzeIkay Az önce saglik ocağından geldim tahlil sonuçlarım çıktı ve guatr çıktı çok yüksekmiş 7 haftalik hamileyim bir sorun olurmu
Elifklndr GamzeIkay canım bendede cıktı endişe etme dahiliye poliklinigi ilac veriyor ihmal etmeden saati saatine kullan düzene giriyor 😊
Nur1234 GamzeIkay sağlık ocaginda tahlil yapıyor lar mi bilmiyordum geçmiş olsun canım bende de çıktı ilaç veriyorlar düşüyor hamilelikte normal çıkması
GamzeIkay Elifklndr nette çok kötü şeyler yazıyor inşan korkuyor ama içim rahat hayırlısı olsun TSK ederim 😘
Elifklndr GamzeIkay ilerleme olunca kotü seyler olabilir tabiki ama seninki benimkinden de erken teshis edilmis korkmana gerek yok icin rahat olsun sadece 1 ay kadar kısa bi sure ilac kullanıyosun ihmal etme 😙
Susamtanesii Elifklndr benimde 12.haftada çıktı ilaç yazdı sonucum 6bucuk çıktı siz kaçıncı haftada öğrendiniz kaç çıktı?
Nur1234 Susamtanesii çok iyi özele çıkıyorum ama ücret baya yüksek çünkü iyi oldu bunu bildiğim çok teskku r ediyorum 😙🤗😊
MeryB Gebeliğimi 6.hafta da öğrendim. Tsh değerimde o günden beri yüksek. 23 haftalık hamileyim. Aylık olarak kan veriyorum. İlaç kullanıyorum. İhmal etmeyin ☺ İlaç bebeğe zararlı değil. Düzenli kullanın. Aylık kontrolleri ihmal etmeyin.